Marketing i smart home

Zareklamuj się dzięki Youtube Ads!

Autor: Christian Wiediger, źródło: unsplash.com

Podczas planowania strategii budowania wizerunku własnej marki warto uwzględnić reklamy wideo. Można wykorzystać na przykład dedykowane narzędzia, takie jak YouTube Ads, które wpłyną na wyższą skuteczność marketingowych działań.

W dzisiejszych czasach trzeba naprawdę wykazać się nie lada kreatywnością, aby wyróżnić się ze swoją ofertą wśród innych reklamodawców. Z pomocą przychodzą nam specjalne narzędzia, których celem jest ułatwienie promowania naszych produktów i usług oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Przyjrzyjmy się jednemu z nich – YouTube Ads.

Skuteczna reklama dzięki YouTube Ads

YouTube powstał w 2005 roku i szybko zyskał miano drugiej najpopularniejszej po Google wyszukiwarki. Obecnie platforma przyciąga aż dwa miliardy użytkowników, wśród których możesz znaleźć wielu potencjalnych klientów. Taki ogromny ruch powinien być wystarczającym powodem, aby wziąć pod uwagę reklamowanie się w youtubowej przestrzeni.

W tworzeniu reklam wideo pomoże nam YouTube Ads. Korzystanie z tego rodzaju przekazów marketingowych świetnie wpływa na odbiorców, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż pośrednią i bezpośrednią. Nawet krótki materiał wizualny może lepiej niż baner zaprezentować nasz asortyment i usługi, odwołując się przy tym do uczuć użytkowników i zapadając im w pamięć. Według danych Google nawet 90% konsumentów twierdzi, że to właśnie dzięki reklamom na YouTube zetknęli się z nowymi produktami i zachęcającymi ofertami. Wykorzystując YouTube Ads, uda nam się osiągnąć różne cele, w tym:

  • zwiększymy sprzedaż i zyski,
  • przyciągniemy nowych klientów, którzy odwiedzą witrynę internetową i profile w mediach społecznościowych,
  • zbudujemy wizerunek marki otwartej na odbiorców i godnej zaufania.

Reklamowanie się na YouTube niesie za sobą wiele zalet. Przede wszystkim, decydując się na bezpośredni kontakt, skracasz dystans pomiędzy marką a odbiorcami. W materiale wideo możesz w otwarty sposób przedstawiać ofertę, posługując się jasnym językiem. Wizualna forma oddziałuje zarówno na zmysł wzroku, jak i słuchu, dzięki czemu lepiej trafia do świadomości odbiorcy. Ponadto, tworząc reklamy wideo, mamy możliwość skupienia się na konkretnej grupie docelowej i maksymalnego dopasowania do niej treści, które nie zostaną zignorowane przez zainteresowanych odbiorców. Co ważne, narzędzie YouTube Ads pozwala analizować skuteczności reklamy. Możemy ustalać budżet na promocję, sprawdzać liczbę wyświetleń reklam i modyfikować kolejne materiały, aby jeszcze lepiej odpowiadały na oczekiwania odbiorców.

Pomocny remarketing

Choć reklamowanie na YouTube wiąże się z wieloma zaletami, to musimy też wspomnieć o wadach. Realizowanie materiałów wideo wymaga większego budżetu, są one znacznie droższe niż tradycyjne banery, a przez to mogą być niedostępną formą promocji dla firm z ograniczonymi środkami. Ponadto nie wystarczy stworzyć samego klipu reklamowego, trzeba zadbać także o odpowiednie skonfigurowanie reklamy w YouTube Ads. Pomocny może się okazać remarketing, który dzięki plikom cookies gromadzi dane o internetowej aktywności użytkowników. Zebrane informacje umożliwiają lepsze dopasowanie internetowych treści. Więcej o remarketingu dowiesz się tu: https://adsright.pl/remarketing/.

Zdjęcie główne: Christian Wiediger/unsplash.com

Jak możemy być smart w ogrodzie?
Poprzedni artykuł
Kredyt na wykończenie domu. Czy to dobre rozwiązanie?
Następny artykuł

Może Ci się spodobać

Komentarze

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *